RLC MM FEB-UI

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of ANALISIS PENGARUH E-SERVICE QUALITY ENHANCEMENT, CUSTOMER SATISFACTION, DAN CUSTOMER TRUST TERHADAP LOYALTY INTENTION DALAM OPTIMALISASI PEMANFAATAN APLIKASI PLN MOBILE

Text

ANALISIS PENGARUH E-SERVICE QUALITY ENHANCEMENT, CUSTOMER SATISFACTION, DAN CUSTOMER TRUST TERHADAP LOYALTY INTENTION DALAM OPTIMALISASI PEMANFAATAN APLIKASI PLN MOBILE

HAFIZA, RAHAYU - Personal Name; ALVERSIA, YESHIKA - Personal Name;

Perkembangan teknologi berbasis internet dan peningkatan penggunaan smartphone telah menjadi alat penting bagi perusahaan dalam meningkatkan kualitas layanan online mereka. Penelitian ini bertujuan untuk menganalisis pengaruh e-service quality, customer satisfaction dan customer trust terhadap loyalty intention dalam mengoptimalkan pemanfaatan aplikasi PLN Mobile. Penelitian ini menggunakan pendekatan kuantitatif dengan menggunakan kuesioner online untuk mengumpulkan data dari 386 responden yang menggunakan aplikasi PLN Mobile. Data tersebut kemudian dianalisis menggunakan pemodelan persamaan struktural. Hasil dari penelitian ini mengungkapkan bahwa e-service quality memiliki dampak positif yang signifikan terhadap customer satisfaction dan customer trust. Selain itu customer satisfaction dan customer trust ditemukan memiliki pengaruh positif dan signifikan terhadap repurchase intention dan word of mouth dalam mengoptimalkan penggunaan aplikasi. Temuan ini memiliki implikasi signifikan dalam industri energi dan teknologi informasi, khususnya dalam mengembangkan strategi untuk meningkatkan pemanfaatan aplikasi listrik seluler.


Availability
300072607260RLC MM (Rak Tesis)Available
Detail Information
Series Title
-
Statement of Responsibility
Rahayu Hafiza
Call Number
7260
Publisher
Salemba, Jakarta : Magister Manajemen FEB UI., 2024
Collation
xii, 141 p. : ill. ; 30 cm.
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
-
Classification
650
Content Type
-
Edition
-
Subject(s)
Tesis
Manajemen Pemasaran
Repurchase Intention
Word of Mouth
Customer Satisfaction
Customer Trust
E-Service Quality
Electricity Mobile Application
Specific Detail Info
-
Other version/related

No other version available

File Attachment
No Data
Comments

You must be logged in to post a comment

RLC MM FEB-UI
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

RLC MM-FEBUI (Library) occupies the right side of the ground floor of the MM FEB UI Building with a reading room capacity of more than 60 people.
 
The MM-FEB UI library service system is closed (closed access); where the user does not have direct access to the collection shelf. Or in other words, users are not allowed to take their own books from the collection shelf

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject


© 2025 — RLC MM FEB UI

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search